Kisah Mat Rempit lagi~

Pada satu hari dalam bar terdapat la satu mat rempit minum kat sana. Bila dia habis minum dia pun keluar dari bar tu. Tak sampai 10 saat dia terus masuk kedalam bar itu semula dan menjerit "Siapa hantu yang curi motor aku harr!!!??? Aku tau dia kat sini. Dengar sini, saya akan minum satu lagi cawan air, bila aku keluar semula aku nak tengok motor aku kat sana, kalau tak saya akan buat apa rempit buat, dan saya tak suka buat apa rempit buat, faham!?"

Rempit tu pun pesan satu cawan air, dan bila dia keluar nak tengok motor dia, motor dia pun ada di sana, kat tempat asalnya. Pelayan yang lihat motor dia yang kembali pun tanya dia la "Aku nak tahu bang, apa yang rempit buat kalau motor hilang?"

Rempit tu pun kata:










"Kena jalan balik la".   

 

0 Responses to Kisah Mat Rempit lagi~